Yunanistan'da e-tüketiciler nezdinde Covid-19 salgını döneminde yaygınlaşan e-ticaret yaygınlaşarak gelişimini sürdürmektedir. Eurostat tarafından açıklanan son verilere göre ülkede çevrimiçi alışverişte en popüler kategoriler kıyafet, ayakkabı ve hazır gıda olarak öne çıkmaktadır. AB'de 2022 yılında çevrimiçi alışveriş yapan tüketicilerin %68,1'igiyim, ayakkabı veya aksesuar satın alırken Yunanistan %70,9 oranıyla AB içerisinde 8'inci sırada yer almıştır.
Alt sektörler bazında bakıldığında ülkede çevrimiçi yemek siparişleri giderek artmakta ve bu alandaki sipariş platformları giderek popülerlik kazanmaktadır. AB'de %30,4 olan yemek sipariş oranı Yunanistan'da %45 olmuştur. Kozmetik ve sağlık ürünleri, çevrimiçi alışveriş yapan Yunanlılar için üçüncü en popüler kategori olup ülkede bu alandaki satışlar 2022 yılında 271 milyon avroya ulaşmıştır. Diğer yandan çevrimiçi seyahat veya gösteri bileti satışı da oldukça yaygındır. Buna göre Yunanistan’da çevrimiçi alışveriş yapanların %29’u uçak ya da feribot bileti alırken, tiyatro, sinema, konser, dans vb. gösterileri biletleri için de interneti kullananların oranı %26,8'dir.
Ülkede e-ticaret her ne kadar yaygınlaşsa da her dört tüketiciden biri çevrimiçi alışveriş yaparken bir sorunla karşılaşmaktadır. Tüketicilerin en yaygın şikayetleri arasında teslimatın gecikmesi ve yanlış ürün gönderimi yer almaktadır. E-ticaretin ülkedeki popülaritesinin artışına paralel olarak uzmanlar tarafından hizmet kalitesine yönelik uygulama ve mevzuat altyapısının iyileştirilmesi gerektiği yorumları yapılmaktadır.