Hindistan’ın genelinde düşen vaka sayıları ve Covid kaynaklı kısıtlamaların kademeli olarak gevşetilmesinin de yardımıyla, otomobil, tüketim malları, elektronik, akıllı telefonlar, e-ticaret, konaklama ve gayrimenkul gibi sektörlerdeki ticari faaliyetler Haziran ayında Mayıs ayına göre kayda değer artış göstermiştir. Tüketici elektroniği satışlarının %70-80 oranında artış gösterdiği ülkede kredi kartı kullanım oranı, petrol satışları, enerji tüketimi gibi makro göstergelerin Haziran ayında bir önceki aya oranla %10-18 aralığında arttığı görülmektedir.
Benzer şekilde hızlı tüketim ürünlerine olan talebin %15 civarında artması ve trendin bu yönde devam edeceği beklentisi doğrultusunda Hindistan’ın önde gelen hızlı tüketim malları üreticileri (Hindustan Unilever, Marico, Dabur, Pepsi-Co, Wipro Consumer vb.) mevcut kapasitelerini genişletmek için yeni yatırımlar planladıklarını bildirmiştir.